Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Pomoc

W razie problemów proszę o kontakt: tel. 881-510-883  lub e-mail: sklep@pamiatkizpolski.pl

1. Rejestracja

Rejestracja nie jest wymagana, jednak ułatwia ona realizację zamówienia i udostępnia szereg opcji, do których klient bez rejestracji nie ma dostępu. Przy rejestracji prosimy o podanie swoich danych (aby przeczytać informacje o naszej polityce prywatności, kliknij tu) wraz z telefonem kontaktowym, pod którym będziemy mogli potwierdzić zamówienie. Zarejestrowanie się w serwisie PAMIĄTKIZPOLSKI jest równoznaczne z akceptacją naszego regulaminu, który przeczytasz tu. Pamiętaj, że rejestracja w PAMIĄTKIZPOLSKI nie zobowiązuje Cię do dokonywania zakupów.


2. Koszyk

Przeglądając strony naszego sklepu internetowego, znajdziesz wiele interesujących Cię produktów. Każdy z nich możesz wybrać klikając pole "do koszyka". Każdy zarejestrowany użytkownik PAMIĄTKIZPOLSKI ma swój koszyk, w którym przechowywane są wszystkie wybrane produkty, aż do momentu zamówienia. Dzięki temu możesz kontrolować swoje zakupy, lub zaplanować je na później, wrzucając produkty do koszyka, ale nie zamawiając ich jeszcze. W każdej chwili możesz zrezygnować z któregoś produktu lub dodać inne, albo zmienić ilość każdego z nich.


3. Zamówienie

Po wybraniu produktów możesz je zamówić klikając "zamówienie". Następnie przechodzisz procedurę potwierdzenia danych niezbędnych do wysyłki. Następnie otrzymasz e-mail z listą zakupionych produktów i kwotą do zapłacenia.


4. Sposoby płatności

Istnieją trzy sposoby płatności za zamówienie:

a) gotówką - należność należy przekazać listonoszowi przy odbiorze zakupów (wysyłka za zaliczeniem)

b) płatnościami elektronicznymi - przez Internet w systemie PayU lub Przelewy24 - po skompletowaniu zakupów i przejściu do koszyka, w górnej części znajduje się sekcja " Wybierz metodę płatności" gdzie można wybrać odpowiedni rodzaj płatności.  Zamówienie opłacone przelewem online będzie realizowane po potwierdzeniu autoryzacji transakcji przez operatora rozliczającego płatności  internecie. Gdy autoryzacja przejdzie poprawnie, zamówienie zostanie niezwłocznie zrealizowane.

c) przelewem bankowym - przelew należy wysłać na konto wskazane w potwierdzeniu zamówienia. Dostawa jest uruchamiana po potwierdzeniu wpływu pieniędzy na rachunek bankowy sprzedawcy. Na przelewie w polu tytułem prosimy podać numer zamówienia. Należy pamiętać o czasie, niezbędnym na przepływ środków na rachunek portalu i dokonać przelewu z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do pożądanego terminu dostawy zamówienia.

5. Anulowanie zamówienia

Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko wtedy, gdy nie zostało jeszcze wysłane. Jeśli chcesz anulować złożone zamówienie, skontaktuj się z Pracownikiem firmy pod numerem telefonu 881-510-883


6. Wysyłka

Po otrzymaniu przelewu na konto P.H.U. BADY (w przypadku płatności z góry na konto) lub po potwierdzeniu (w przypadku płatności przy odbiorze za pobraniem) w ciągu 24 godzin wysyłamy zamówienie Pocztą Polską.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl